شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 13265
  پرینتخانه » اقتصادی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 06 مرداد 1400 - 12:36 | 535 بازدید | ارسال توسط :

✅ ۳۶ شرکت با ۷۳۷ هزار تن #سیمان به بورس کالا می آیند/ 🔸عرضه ۱۶۷هزار تن به صورت سلف است

📌تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز شاهد عرضه ۷۳۷ هزار و ۴۰۰ تن #سیمان از سوی ۳۶ شرکت است که ۱۶۷ هزار و ۵۰۰ تن آن به صورت سلف و ۵۶۹ هزار و ۹۰۰ تن آن نیز به صورت نقدی عرضه می شود؛ از ۱۳۵ عرضه امروز #سیمان در بورس کالا، ۱۰۷ […]

✅ ۳۶ شرکت با ۷۳۷ هزار تن #سیمان به بورس کالا می آیند/ 🔸عرضه ۱۶۷هزار تن به صورت سلف است

📌تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز شاهد عرضه ۷۳۷ هزار و ۴۰۰ تن #سیمان از سوی ۳۶ شرکت است که ۱۶۷ هزار و ۵۰۰ تن آن به صورت سلف و ۵۶۹ هزار و ۹۰۰ تن آن نیز به صورت نقدی عرضه می شود؛ از ۱۳۵ عرضه امروز #سیمان در بورس کالا، ۱۰۷ مورد آن نقدی و ۲۸ مورد سلف خواهد بود که ۳۲۲ هزار و ۵۰ تن به صورت فله، ۴۱۰ هزار و ۳۵۰ تن کیسه و ۵ هزار تن آن به صورت جامبوبگ عرضه خواهد شد.

📌به گزارش چراغ امید، امروز ۴۵۰۰ تن سیمان تیپ ۴۲۵-۱ شرکت بین المللی ساروج بوشهر به صورت نقدی و در قیمت ۳۵۰ ریال در هر کیلوگرم و به صورت فله روی تابلو معاملات خواهد رفت.
📌سیمان اردستان نیز ۶۰۰۰ تن محصول به صورت فله و ۱۵۰۰ تن سیمان تیپ ۲ در بسته بندی کیسه عرضه می کند که قیمت محموله فله آن ۳۴۴۹ ریال و محموله کیسه ۴۷۹۴ ریال است.
📌شرکت سیمان ارومیه مجموعا ۴۰ هزار و ۵۰۰ تن انواع سیمان تیپ ۲ را روی تابلو معاملات می برد که قیمت آنها بسته به نوع و بسته بندی از ۳۴۵۰ ریال در هر کیلوگرم تا ۴۷۹۴ ریال تعیین شده است.
📌شرکت سیمان آبیک عرضه ۲۰۰۰ تنی را در دستور کار دارد که هزار تن آن به صورت فله و هزار تن دیگر در بسته بندی کیسه است. شرکت سیمان آذر آبادگان خوی نیز ۱۱ هزار و ۱۰۰ تن سیمان تیپ ۲ را در قالب ۷۶۰۰ تن فله و ۳۵۰۰ تن کیسه عرضه خواهد کرد. قیمت محموله های فله این شرکت ها ۳۴۵۰ ریال و بسته بندی کیسه ای ۴۷۹۴ ریال در هر کیلوگرم است.
📌سیمان بجنورد ۵۵ هزار تن انواع سیمان را عرضه می کند و حدود ۱۰ هزار تن از محموله های این شرکت به صورت سلف است.
📌شرکت سیمان بهبهان با ۱۱ هزار تن سیمان تیپ ۵ با دو قیمت ۳۵۳۴ ریال ۴۸۴۸ ریال به تالار می آید.
📌شرکت سیمان توسعه ماهان کرمان و شرکت سیمان تهران به ترتیب ۶ هزار تن و ۲۰ هزار تن سیمان تیپ۲ و پوزولانی عرضه می کنند.
📌شرکت های سیمان خاش ۲ هزار تن سیمان تیپ ۲ و پوزولانی ویژه، سیمان خزر ۳۰ هزار تن سیمان تیپ ۲، سیمان خوزستان ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن سیمان تیپ ۲ و تیپ ۵، سیمان داراب ۱۰ هزار تن سیمان تیپ ۲ و سیمان دشتستان ۲۰ هزار تن سیمان تیپ ۲ را عرضه می کنند.
📌همچنین سیمان دورود ۱۱ هزار تن سیمان تیپ ۲ و تیپ۳۲۵-۱، سیمان زابل ۱۱ هزار و۵۰۰ تن سیمان پوزولانی ویژه، سیمان ساوه ۲۲ هزار تن سیمان تیپ ۲، سفید و مرکب و سیمان سپاهان ۷۰ هزار تن سیمان تیپ ۲ و تیپ ۳۲۵-۱ را روی تابلو معاملات خواهند برد.
📌سیمان سفید شرق و سفید نی ریز به ترتیب ۸ هزار تن و ۳ هزار تن سیمان سفید را عرضه می کنند که با توجه به قرارداد سلف و نقدی و همینطور نوع بسته بندی در این عرضه ها قیمت در محدوده ۷۹۳۰ ریال تا ۹۲۴۲ ریال تعیین شده است.
📌61 هزار تن سیمان تیپ ۲ و تیپ ۵۲۵-۱ شرکت سیمان شاهرود نیز در قالب قرارداد سلف و نقدی عرضه می شود.
📌50 هزار تن سیمان تیپ ۲ و تیپ ۵ شرکت سیمان شرق، ۲۰ هزار تن سیمان تیپ ۲ شرکت سیمان شمال، ۱۶ هزار تن سیمان تیپ ۲ شرکت سیمان صوفیان، ۲ هزار تن سیمان تیپ ۲ شرکت سیمان عمران انارک و ۲۰ هزار تن سیمان تیپ ۳۲۵-۱ شرکت سیمان غرب نیز عرضه می شوند.
📌شرکت سیمان فارس، فارس نو، فیروزکوه، قائن، کردستان و کرمان نیز به ترتیب ۱۶ هزار تن، ۱۴ هزار و ۸۰۰ تن، ۱۸ هزار تن، ۴۵ هزار تن، ۳۰ هزار و ۴۰۰ تن و ۱۱ هزار تن انواع سیمان شامل تیپ ۲، تیپ ۵، تیپ ۵۲۵-۱، تیپ ۴۲۵-۱، مرکب، پوزولانی، پوزولانی ویژه، سفید و چاه نفت کلاس G را عرضه می کنند.
📌شرکت سیمان مازندران، منددشتی، هرمزگان و سیمان لامرد نیز به ترتیب ۳۵ هزار تن، ۱۵ هزار تن، ۸ هزار تن و ۱۳ هزار تن سیمان تیپ ۲ و تیپ ۴۲۵-۱ را عرضه خواهند کرد.

📡https://imereport.ir/xwXG

“کالاخبر؛ مرجع اخبار بورس های کالایی”

#کالاخبر
#بورس_کالا
📷https://www.instagram.com/imereport
📽http://www.aparat.com/imereport
🖇http://sapp.ir/imereport
🔊@kalakhabar

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.