شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 15187
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 07 دی 1400 - 14:34 | 573 بازدید | ارسال توسط :

چین بر پایه همکاری مردم و حاکمیت اداره می شود

  عضو هیات علمی اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد: کشور چین بر پایه همکاری همه جانبه مردم و حاکمیت پیش می رود و اداره می شود. علی سرزعیم با تاکید بر اینکه پیش بینی می شود چین از لحاظ اقتصادی در رتبه بالاتری از آمریکا و اروپا قرار گیرد، خاطر نشان کرد: حاکمیت این […]

چین بر پایه همکاری مردم و حاکمیت اداره می شود

 

عضو هیات علمی اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد: کشور چین بر پایه همکاری همه جانبه مردم و حاکمیت پیش می رود و اداره می شود.

علی سرزعیم با تاکید بر اینکه پیش بینی می شود چین از لحاظ اقتصادی در رتبه بالاتری از آمریکا و اروپا قرار گیرد، خاطر نشان کرد: حاکمیت این کشور در تلاش است تا از نظر رفاهی، مردم خود را به بالاترین نقطه برساند اگر چه به دلیل جمعیت بسیار بالا کار بسیار سختی است اما در این زمینه موفق عمل کرده است.

این استاد دانشگاه به مانع شدن آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی برای رسیدن چین به رتبه نخست اقتصادی جهان اشاره کرد و ادامه داد: این کشور یک رقیب جدی برای آنها محسوب می شود و خود را در خطر می بینند. به همین‌ دلیل است که تلاش می کنند تا چین قدرت را در دست نگیرد.

عضو هیات علمی اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه کرونا بر اقتصاد جهان تاثیر بسیاری گذاشته است و عادی شدن روند اقتصادی دور از انتظار است، اظهار کرد: کشور چین توانست این بحران را به خوبی پشت سر بگذارد به طوری که تعجب جهان را برانگیخت.

سرزعیم با اشاره به خاص بودن کشور چین، تصریح کرد: تامین مواد غذایی، قرنطینه کردن، برخوردهای چکشی و قاطعانه از دلایل مهم این کشور در برخورد با ویروس کرونا و موفقیت خروج از این بحران بوده است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه سیاست های حاکمیتی این کشور باعث رونق اقتصادی شان شده است، اظهار کرد: سیاست های قاطع و محکمی که در جامعه چین وجود دارد بسیار تاثیر گذار است. در راستای همین سیاست ها وحدت و یکپارچگی میان حاکمیت و مردم آن دیده می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.