شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 14993
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 16 آذر 1400 - 12:56 | 549 بازدید | ارسال توسط :

هدیه ۲۵۰ هزار تومانی همراه اول به‌مناسبت روز دانشجو

    🔹همراه اول به‌مناسبت فرارسیدن روز دانشجو به تمامی مشترکان فعلی و جدید سیمکارت‌های ویژه دانشجویی و جوانان اعتبار هدیه آکادمی همراه می‌دهد.   🔹همزمان با فرارسیدن ۱۶ آذر و «روز دانشجو»، تمامی مشترکان فعلی و جدید سیمکارت اعتباری دانشجویی و سیمکارت دائمی جوانان می‌توانند تا پایان این ماه از اعتبار هدیه «آکادمی همراه» […]

هدیه ۲۵۰ هزار تومانی همراه اول به‌مناسبت روز دانشجو

 

 

🔹همراه اول به‌مناسبت فرارسیدن روز دانشجو به تمامی مشترکان فعلی و جدید سیمکارت‌های ویژه دانشجویی و جوانان اعتبار هدیه آکادمی همراه می‌دهد.

 

🔹همزمان با فرارسیدن ۱۶ آذر و «روز دانشجو»، تمامی مشترکان فعلی و جدید سیمکارت اعتباری دانشجویی و سیمکارت دائمی جوانان می‌توانند تا پایان این ماه از اعتبار هدیه «آکادمی همراه» بهره‌مند شوند.

 

🔹مشترکان فعلی سیمکارت‌های دانشجویی و جوانان پس از ثبت‌نام در سایت آکادمی همراه اول، این اعتبار ۲۵۰ هزار تومانی را به‌صورت خودکار دریافت می‌کنند.

 

🔹متقاضیان جدید هم می‌توانند با مراجعه به مراکز فروش و خدمات اپراتور اول یا فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی Shop.mci.ir اقدام به خرید سیمکارت‌های ویژه دانشجویی یا جوانان کنند که اعتبار آکادمی برای آنها حداکثر تا ۴ روز پس از فعال‌سازی سیمکارت تخصیص داده می‌شود.

 

http://mci.ir/-4NP5PF

@mcinews

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.