شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 14481
  پرینتخانه » بین الملل, خبر ویژه تاریخ انتشار : 29 مهر 1400 - 11:09 | 559 بازدید | ارسال توسط :

نمایشگاه گوانگجو، رشد و رونق اقتصادی به دنبال دارد

عضو هیات اتاق بازرگانی ایران- چین با تاکید بر اینکه گوانگجو بزرگترین نمایشگاه بین المللی چین است، اعلام کرد: دست آورد چنین نمایشگاه بزرگی، رشد و رونق اقتصادی است. فریال مستوفی با اشاره به جایگاه این نمایشگاه بین المللی، اظهار کرد: گوانگجو جایگاه بالایی را به خود اختصاص داده است چرا که به دلیل افزایش […]

نمایشگاه گوانگجو، رشد و رونق اقتصادی به دنبال دارد

عضو هیات اتاق بازرگانی ایران- چین با تاکید بر اینکه گوانگجو بزرگترین نمایشگاه بین المللی چین است، اعلام کرد: دست آورد چنین نمایشگاه بزرگی، رشد و رونق اقتصادی است.

فریال مستوفی با اشاره به جایگاه این نمایشگاه بین المللی، اظهار کرد: گوانگجو جایگاه بالایی را به خود اختصاص داده است چرا که به دلیل افزایش رشد اقتصادی که به دنبال دارد بسیاری از کشورها تمایل حضور و شرکت در آن را دارند.

به گفته او، می توان گوانگجو را جزو بزرگترین نمایشگاه های بین المللی دانست که شرکت کننده و عرضه کننده های بسیاری در آن حضور دارند همین مهم باعث شده تا بهترین جایگاه را در بین نمایشگاه های بین المللی دنیا داشته باشد.

عضو هیات اتاق بازرگانی ایران- چین با بیان اینکه در چنین نمایشگاه پر عظمتی، شرکت کنندگان بسیاری حضور پیدا می کنند، عنوان کرد: حضور شرکت کنندگان، رونق  صادرات و واردات، تقاضای عرضه و تولیدات چین و رشد اقتصادی بزرگترین رویداد این نمایشگاه است.

مستوفی با تاکید بر اینکه حضور خریداران دنیا در این نمایشگاه، شانس فروش غرفه داران را افزایش می دهد، خاطرنشان کرد: غرفه داران در گوانگجو حجم فروش محصولات و صادرات بیشتری را می توانند به خود اختصاص دهند.

او با اشاره به اینکه وجود این نمایشگاه تاثیر بسیاری در رونق اقتصادی چین دارد، اضافه کرد: برگزاری این نمایشگاه منجر به صادرات بالا برای این کشور می شود که این مهم رونق و رشد اقتصادی برای چین را به همراه می آورد.

عضو هیات اتاق بازرگانی ایران- چین به این نمایشگاه اشاره کرد و ادامه داد: گوانجگو یک نمایشگاه بزرگ بین المللی صادرات و واردات است که دو بار در سال و در فصل های بهار و پاییز برگزار می شود.

مستوفی با اشاره به بزرگترین نمایشگاه چین، اظهار کرد: گوانجگو آیینه موفقیت های توسعه ای این کشور است که از نظر تعداد بازدیدکنندگان و عرضه کنندگان جزو بزرگترین ها محسوب می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.