شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 15872
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 20 بهمن 1400 - 11:24 | 788 بازدید | ارسال توسط :

نسبت به فیلم هایی با ژانر فرهنگی ـ اجتماعی هم دید اقتصادی داریم

مشاور رییس جمهور با تاکید بر اینکه نسبت به فیلم هایی با ژانر فرهنگی ـ اجتماعی دید اقتصادی هم داریم، عنوان کرد: با به نمایش گذاشتن مباحث فرهنگی، می توانیم گردشگری مناطق را هم رونق ببخشیم. اینها جامع الاطراف است، همه چیز روی هم اثر می گذارد، هم می تواند یک کار اقتصادی باشد و […]

نسبت به فیلم هایی با ژانر فرهنگی ـ اجتماعی هم دید اقتصادی داریم

مشاور رییس جمهور با تاکید بر اینکه نسبت به فیلم هایی با ژانر فرهنگی ـ اجتماعی دید اقتصادی هم داریم، عنوان کرد: با به نمایش گذاشتن مباحث فرهنگی، می توانیم گردشگری مناطق را هم رونق ببخشیم. اینها جامع الاطراف است، همه چیز روی هم اثر می گذارد، هم می تواند یک کار اقتصادی باشد و هم فرهنگی و هم دردهای اجتماعی را به نمایش بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آسیا(ARNA)، سعید محمد با اشاره به حمایت فیلمنامه هایی با مولفه های فرهنگی ـ اجتماعی اثرگذار در مناطق آزاد کشور، اظهار کرد: به بنیاد سینمایی فارابی اعلام کردیم چنانچه فیلمنامه هایی با این مولفه ها تهیه کنند ما هم بخشی از هزینه های ساخت فیلم را پرداخت می کنیم.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در حاشیه اکران فیلم «موقعیت مهدی» ساخته «هادی حجازی فر» در چهلمین جشنواره فیلم فجر افزود: این فیلم یک کار فاخر اما با هزینه کرد ساده است. اخلاص شهید باکری و برکت خون شهید باکری انقدر گیرا است که هر بیننده ای را تحت تاثیر قرار می دهد. مظلومیت، اعتقاد و وطن پرستی رزمندگانی را نشان می دهد که برای نسل جوان که دوران جنگ را ندیده اند بسیار ارزشمند است.

وی گفت: این فیلم همگرایی و ایستادگی اقوام در کنار هم را نشان می دهد که وقتی کشور دچار تهدید است چگونه ایستادگی می کنند و این نشان دهنده وحدت ملی هم هست. این فیلم دستاوردهای زیادی به همراه دارد همه از برکت خون شهید باکری است.

مشاور رییس جمهور، اخلاص شهید باکری را از مولفه های مهم این فیلم برشمرد و گفت: برکت فیلم و اثرگذاری آن در جامعه، در رصد نظرات مخاطبین نشان می دهد که در همه مردم اثر گذار بوده است. استقبال پیکر شهید سلیمانی و حضور ۲۵ میلیون نفر نشاندهنده اخلاص خون شهیدان است. اخلاص خون شهیدان، انسجام ملی برای کل کشور ایجاد می کند.

سعید محمد، به استقبال مردم عادی از این فیلم اشاره کرد و افزود: پیام این استقبال برای تهیه کنندگان و کارگردانان است. مردم این خلاء را در بسیاری از فیلم ها احساس می کنند، محتوا ها در بسیاری از فیلم ها پوچ شده. مردم کشور به واقعیت ها نیاز دارند و این گونه فیلم ها واقعیت ها را نشان می دهند. توصیه من این است که تهیه کنندگان بیشتر به سمت تولیداتی بروند که نشاندهنده درد مردم باشند که برای آنها قابل درک و لمس باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.