شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 13062
  پرینتخانه » اجتماعی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 26 تیر 1400 - 15:48 | 542 بازدید | ارسال توسط :

خللی در دسترسی شهروندان به شبکه حمل و نقل عمومی میدان تجریش وارد نشده است

شبکه حمل و نقل عمومی میدان تجریش با تبدیل پایانه به میدانگاه صالحیه (ع)، با توجه به مسیر حرکت اتوبوس ها در اطراف میدان تجریش جانمایی شده و خللی در دسترسی شهروندان به مسیرهای ترددی وارد نشده است. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک محمد خردمند معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این […]

خللی در دسترسی شهروندان به شبکه حمل و نقل عمومی میدان تجریش وارد نشده است

شبکه حمل و نقل عمومی میدان تجریش با تبدیل پایانه به میدانگاه صالحیه (ع)، با توجه به مسیر حرکت اتوبوس ها در اطراف میدان تجریش جانمایی شده و خللی در دسترسی شهروندان به مسیرهای ترددی وارد نشده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک محمد خردمند معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: پایانه تجریش که به نقطه بی دفاع شهری تبدیل شده بود با اقدام شهردارمنطقه یک جمع آوری و در حال تبدیل به میدانگاه صالحیه (ع) جهت اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی است و ایستگاه های اتوبوس مستقر در این میدان به اطراف میدان تجریش منتقل شده است.

او افزود: در حال حاضر همه خطوط در این میدان جانمایی شده اند و جهت استفاده از خط BRT نیز اتوبوسی به صورت رایگان مسافرین را از میدان تجریش به پایانه پارک وی منتقل می کند تا آنجا تبدیل سفر انجام شود.

خردمند تصریح کرد: تنها خطی که از میدان تجریش به قدس منتقل شده خط پایانه شهید دستواره است که بعلت جهت مسیر و کاهش ترافیک خیابان شهرداری به ابتدای خیابان شریعتی منتقل شده است و دیگر خطوط از جمله دو خط ازگل و شهرک قائم در خیابان گوگل و دو خط جماران و درکه در پایانه مقصودبیک جانمایی شده اند.

معاون شهردار منطقه یک گفت: نه تنها خللی در دسترسی شهروندان به شبکه حمل و نقل عمومی وارد نشده بلکه با پخش ایستگاه ها در اطراف میدان تجریش، آلودگی هوا و آلودگی صوتی این پایانه کاهش و محلی امن برای حضور شهروندان خواهد شد.

#شهرداری_منطقه_یک
#شمیران_نگین_تهران
#منماسکمیزنم
#تهران_۱۴۰۰

@TEHRANmunicipality01

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.