شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 16403
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 05 فروردین 1401 - 14:00 | 467 بازدید | ارسال توسط :

حرکت کارناوال های شاد نوروزی در محلات شمال تهران 

ا اجرای ایستگاه های شادی و جشن های میدانی، حرکت کارناوال های نوروزی، موسیقی اقوام و برپایی تور های گردشگری برنامه های شاد فرهنگی و هنری را برای شهروندان شمال تهران رقم زد. به گزارش چراغ امید به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حامد عبدالهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه […]

حرکت کارناوال های شاد نوروزی در محلات شمال تهران 

ا اجرای ایستگاه های شادی و جشن های میدانی، حرکت کارناوال های نوروزی، موسیقی اقوام و برپایی تور های گردشگری برنامه های شاد فرهنگی و هنری را برای شهروندان شمال تهران رقم زد.

به گزارش چراغ امید به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حامد عبدالهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار کرد: برنامه های شاد نوروزی در آستانه فصل بهار شامل کارناوال های گل ها، عروسک های نوروزی، تخم مرغ های رنگی در محلات شهرک نفت، گلابدره، حصار بوعلی، فرمانیه و … از ۲۷ اسفند تا ۳ فروردین ماه اجرا  شد.

وی با اشاره به استقبال خوب شهروندان از برنامه های اجرایی گفت:  با اجرای برنامه های شاد فرهنگی و هنری، شمیران رنگ و بوی بهاری گرفت و در روزهای آغازین نوروز باستانی تلاش شد روح امید و زندگی در میان شهروندان تقویت شود و برنامه های هفته دوم فروردین نیز به زودی اعلام می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک همچنین دیدار با کودکان دارای معلولیت، خانواده های معلولان و بررسی و رفع نیازهای آن ها در جهت سهولت در گذران زندگی، شناسایی سالمندان شاخص و دیدار، گفتگو و دلجویی از آن ها را از دیگر اقدامات فرهنگی و اجتماعی در نخستین روزهای نوروز ۱۴۰۱ در شمال تهران دانست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.