شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 13147
  پرینتخانه » اجتماعی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 30 تیر 1400 - 21:32 | 586 بازدید | ارسال توسط :

تلقیح واکسن در سوله الزهرا

به همت هیئت رئیسه شورایارى شهرک اکباتان و حضور شورایاران این نهاد محلّ واکسیناسیون سوله الزاهرا طیّ روز های اخیر ساماندهی شد و از حالت بى نظمى و ازدحام بی مورد بیرون آمد و انتظام گرفت. امید که این نظم و ترتیب توسط مردمان شریف مناطق شهرک های اکباتان و آبادانا و محله بیمه استمرار […]

تلقیح واکسن در سوله الزهرا

به همت هیئت رئیسه شورایارى شهرک اکباتان و حضور شورایاران این نهاد محلّ واکسیناسیون سوله الزاهرا طیّ روز های اخیر ساماندهی شد و از حالت بى نظمى و ازدحام بی مورد بیرون آمد و انتظام گرفت.
امید که این نظم و ترتیب توسط مردمان شریف مناطق شهرک های اکباتان و آبادانا و محله بیمه استمرار یابد .

گزارش مردمی از نحوه تلقیح واکسن در سوله الزهرا

با سلام و روز بخیر
دوستان من روز یکشنبه ۱۴۰۰/۴/۲۷ برای تلقیح واکسن در ساعت ۷/۳۰ دقیقه به این مرکز مراجعه کردم ، مردم از چند ساعت زودتر آمده بودند و برای حفظ نوبت خود شروع به نام نویسی کرده بودند ، من هم نام نویسی را انجام دادم و شماره من ۳۴۷ بود . تا زمانی که مسئولین سوله نیامده بودند هیچ تجمع صورت نگرفته بود مردم نام نویسی می کردند و در گوشه ای منتظر می شدند و یا می رفتند ، ولی به محض ورود مسئولین سوله و پخش شماره از روی لیستی که توسط مردم تهیه شده بود ، به دلیل نبود بلندگو و نیامدن صدای شخصی که شماره ها را میخواند مردم در پشت میله های سوله ازدحام کردند و چون راهی نبود تا ثبت نام شده ها به مسئولین برسند و شماره را بگیرند همه چی بهم ریخت و در گیری شروع شد ، البته من برای سامان دادن به اوضاع بوجود آمده وارد عمل شدم ولی امکان هیچ گونه کمکی نبود و به دلیل ترس از بیماری محیط را ترک کردم و برای خرید به بازار روز رفتم بعد از اتمام خرید سری به سوله زدم که دیدم درگیری با مداخله پلیس پایان یافته و اکثریت متفرق شده بودند و تعداد اندکی در صف بودند ، من هم ایستادم و واکسن زدم . ولی در فکر این بودم که چگونه می شود کمکی کرد ، لذا فردای آنروز یعنی روز دوشنبه ساعت ۷/۳۰ دقیقه با بلندگو به محل رفتم و با صحبت کردن توانستم اعتماد مردم را جلب کنم ، تا بتوانیم با کمک چند نفر از افرادی که ثبت نام کرده بودند از ازدحام جلوگیری کنیم که اینبار مسئولین آمدند و در را باز کردن و دوباره مردم هجوم آوردند و دوباره همه چی بهم ریخت ولی به دلیل داشتن بلندگو توانستم مردم را به آرامش دعوت کنم و طبق لیستی که در دست داشتم اسامی را خواندم و در خواست کردم که در صف بایستند و از آنهایی که شماره بالاتر از صد داشتند خواهش کردم که سوله را ترک کنند و یک الی دو ساعت دیگر مراجعه کنند .
تعداد زیادی از افراد رفتند و من به کمک ۵ نفر دیگر توانستیم نظمی به صف بدهیم و کم کم همه چی با ارامش پیشرفت و تا ساعت ۲/۴۵ دقیقه تعداد ۶۰۰ نفر را واکسن زدند . ولی به دلیل فضای کم ، در حیاط سوله نمی شد فاصله اجتماعی استاندارد را حفظ کرد .
نظر من این بود که اگر امکان می داشت مردم از خیابان هدایت می شدند به دلیل فضای باز بهتر می بود و تجمعی در حیاط صورت نمی گرفت و سریعتر کار انجام می شد .
دیروز با خانم دکتر شریعت زاده در این زمینه صحبت کردم و از ایشان خواستم که با شهرداری هماهنگ کنند تا یک سری امکانات در اختیار ما بگذارند .
امروز من و خانم دکتر شریعت زاده دوباره به سوله الزهرا رفتیم
خوشبختانه مسئولین هم مثل ما به این نتیجه رسیده بودند که مردم در خیابان باشند و حیاط سوله خلوت بود . ولی کماکان مردم فاصله اجتماعی را هنوز حفظ نمی کردند .
امروز چهار شنبه ۳۰ تیر ماه توانستیم با همکاری مردم بهتر از روز های قبل و با رعایت بیشتر فاصله اجتماعی واکسیناسیون را انجام دهیم .
البته حضور شورایاری در چهار روز پشت سرهم و داشتن دغدغه مردم ، برای مسئولین بهداشتی خیلی عجیب و قابل تقدیر بود .
من فردا صبح دوباره با تعدادی از دوستانم خواهم رفت ، اگر دوستان پیشنهادی دارند و یا می توانند کمک کنند ، من در خدمتشان هستم .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.