شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 11660
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 25 بهمن 1399 - 9:47 | 759 بازدید | ارسال توسط :

بیانیه دبیر کل جامعه زینب(س) به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

بسم الله نور انقلاب یعنی دگرگونی بنیادی ، ریشه ای و زیربنایی. انقلاب اسلامی با درک فاصله میان آنچه هستیم و آنچه باید باشیم، آغاز شد و به این نتیجه رسید که رفتن باطل یک ضرورت است و آوردن حق، یک رسالت. رفتن باطل یک ضرورت است چون خداوند می فرماید: «ان ربک لبالمرصاد» به […]

بیانیه دبیر کل جامعه زینب(س) به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

بسم الله نور

انقلاب یعنی دگرگونی بنیادی ، ریشه ای و زیربنایی. انقلاب اسلامی با درک فاصله میان آنچه هستیم و آنچه باید باشیم، آغاز شد و به این نتیجه رسید که رفتن باطل یک ضرورت است و آوردن حق، یک رسالت. رفتن باطل یک ضرورت است چون خداوند می فرماید: «ان ربک لبالمرصاد» به درستی که خدای تو به واسطه و به همراه مرصاد جلوگیری می کند از آنهایی که طغیان کرده اند و از جایگاه خود بیرون زده اند و فساد را به اوج رسانده اند تا جایی که تازیانه عذاب الهی بر آنها فرو ریخت.

باطل رفتنی است و این مساله ای نیست که ما به آن افتخار کنیم. کار اصلی ما آوردن حق بود. «جاء الحق و زهق الباطل» و ملت ایران رسالت  خود را انجام داد و پیش از رفتن کامل باطل، حق را جایگزین نمود.

دوازدهم بهمن ماه آمدن حق بود و بیست و دوم بهمن، رفتن باطل و پیروزی انقلاب و به ثمر رسیدن خون شهیدان و نتیجه شیرین  سال ها مبارزه  مبارزین به رهبری امام خمینی .

و اینک بیش از چهار دهه از آن روزگاران می گذرد و فراز و نشیب هایی را پشت سر گذاشتیم ، عده ای رو سفید که به تکلیف عمل کردند و عده ای رو سیاه که دین و انقلاب را به دنیای خود فروختند و بنده دنیا شدند.

ما زینبیان زمان همواره رسالت خود را نسبت به نگهداری و پاسداری از انقلاب اسلامی به دوش داشته و داریم و گوش به فرمان ولی زمان پاس می داریم خون شهیدان را و تلاش میکنیم آرمانهای انقلاب و ارزش ها حفظ شده  و اهداف انقلاب را پی میگیریم . ما زنان انقلابی دست از آرمان های امام و انقلاب برنمی داریم و  ایران را می سازیم و آبادی این کشور را به رخ جهانیان می کشانیم و فریاد می زنیم ما فرزندان خمینی کبیر هستیم و رسالت امروزمان بیرون کردن باطل هایی است که  خون شهیدان را پایمال کردند و ارزش ها را عوض کردند و خود طاغوت شده و مستکبر هستند . امام خمینی گفت : این زن ها شاه را بیرون کردند و ما اینبار  از قوه قضائیه میخواهیم که دست این طواغیت را از  بیت المال قطع کرده و مسئولین بیت المال را  جهت آسایش و رفاه مردم صرف کنند .

ملت ایران بزودی شاهان امروز را از سپهر سیاست بیرون خواهند کرد .

از هر چه غفلت کنیم از این دو روز الهی یعنی ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ نباید غفلت کنیم. امام خمینی (ره)

برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.