شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21166
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 25 مرداد 1401 - 15:35 | 81 بازدید | ارسال توسط :

انجام بازدیدهای میدانی مستمر از ناوگان حمل ونقل عمومی منطقه ۱۷

با توجه به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و لزوم خدمات مطلوب تر به شهروندان، بازدیدهای میدانی به صورت مستمر از وضعیت شبکه حمل و نقل عمومی منطقه انجام می شود.

انجام بازدیدهای میدانی مستمر از ناوگان حمل ونقل عمومی منطقه ۱۷

به گزارش صدای چراغ امید نیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، با توجه به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و اهمیت آمادگی همه جانبه ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه، بازدیدهای مستمر از وضعیت شبکه حمل و نقل عمومی پیش بینی شده است.
این بازدیدهای میدانی که به صورت مستمر و برنامه ریزی دقیق صورت می پذیرد، به منظور خدمت رسانی مطلوب تر و مناسب تر به شهروندان دارالشهدای تهران به خصوص در آستانه بازگشایی مدارس و طرح استقبال از مهر، انجام می شود.
به همین سبب، ابوالفضل رباطی رئیس اداره حمل و نقل عمومی منطقه بازدیدهایی از مبادی خطوط اتوبوسرانی و تاکسی رانی داشته است و این بازدیدها ادامه خواهد داشت.
علاوه بر بازدیدهای میدانی مستمر و روزانه، بحث تقاضای سفر در ایام بازگشایی مدارس بررسی می شود، همچنین برنامه ریزی دقیق و مناسبی جهت تغییرات احتمالی در زمان بندی حرکت ناوگان حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده است. امید است با خدمت رسانی مطلوب تر، شهروندان منطقه ۱۷ بتوانند بیشترین استفاده از حمل و نقل عمومی را داشته باشند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.