شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 15775
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 17 بهمن 1400 - 10:52 | 478 بازدید | ارسال توسط :

انتقال و هموار سازی مسیر تردد خودروهای حمل کالا در سه ماه آینده

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به مشارکت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان و همکاری گمرک جمهوری اسلامی ایران با این سازمان برای جابه جایی ایکس ری کامیونی در مرز تجاری شلمچه، اعلام کرد: این انتقال و هموار سازی مسیر تردد خودروهای حمل کالا بصورت فوری در […]

انتقال و هموار سازی مسیر تردد خودروهای حمل کالا در سه ماه آینده

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به مشارکت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان و همکاری گمرک جمهوری اسلامی ایران با این سازمان برای جابه جایی ایکس ری کامیونی در مرز تجاری شلمچه، اعلام کرد: این انتقال و هموار سازی مسیر تردد خودروهای حمل کالا بصورت فوری در سه ماه آینده انجام خواهد شد.

همچنین علی خانی از جابه جایی و راه اندازی دستگاه ایکس ری کامیونی مرز بین المللی شلمچه به منظور استفاده در راستای تسریع روند صادرات کالا پس از دو سال از استقرار آن و ساماندهی پایانه مسافربری این مرز خبر داد.

او با اشاره به مکاتبات صورت گرفته برای استفاده از ظرفیت مغفول مانده دستگاه ایکس ری کامیونی شلمچه، اظهار کرد: دو سال قبل مرز شلمچه مجهز به ایکس ری کامیونی پیشرفته شد تا عبور کالا از این مرز بدون هیچ مشکلی انجام شود اما تا کنون از این ظرفیت استفاده نشده است.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، همچنین درخصوص ساماندهی پایانه مسافربری مرزشلمچه گفت: این مهم نیز در دستور کار این نشست قرار گرفت چرا که باید خدمات ارائه‌شده به مسافران ایرانی و خارجی از مرز در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

گفتنی است؛ این نشست در ساختمان اداری شلمچه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، فرماندار ویژه شهرستان خرمشه، معاون فنی و امور زیربنایی این سازمان و جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی برگزار شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.