شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 15548
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 03 بهمن 1400 - 13:19 | 458 بازدید | ارسال توسط :

اتصال ۲۹۷ روستای دیگر به شبکه اینترنت پرسرعت همراه اول

صبح امروز یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰، در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل همراه اول و مدیرانی از وزارت ارتباطات و اپراتورهای ارتباطی و حضور ویدئوکنفرانسی جمعی از استانداران، مقامات محلی و مدیران‌کل ارتباطات استانی، ۱۰۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ارتباطی پایدار و پرسرعت متصل شدند. در این مراسم ضمن […]

اتصال ۲۹۷ روستای دیگر به شبکه اینترنت پرسرعت همراه اول
صبح امروز یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰، در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل همراه اول و مدیرانی از وزارت ارتباطات و اپراتورهای ارتباطی و حضور ویدئوکنفرانسی جمعی از استانداران، مقامات محلی و مدیران‌کل ارتباطات استانی، ۱۰۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ارتباطی پایدار و پرسرعت متصل شدند.
در این مراسم ضمن افتتاح نمادین سایت نسل۴ روستای «محمدتقی کندی» از توابع شهرستان گرمی استان اردبیل، با دستور وزیر ارتباطات ۲۰۲ سایت جدید یا ارتقا یافته به تکنولوژی نسل۳ یا ۴، در ۲۹۷ روستای بالای ۲۰ خانوار وارد مدار شبکه همراه اول شد.
وزیر ارتباطات بیان کرد: از آقای دکتر اخوان و تیم فنی شاد تشکر می‌کنم که با راه‌اندازی یک پلتفرم بومی نگذاشتند در ایام کرونا آموزش تعطیل شود.
همراه اول به‌عنوان اپراتور پیشرو در ارتباطات روستایی، تاکنون در قالب پروژه یو اس او، ۸۴۴ سایت جدید و ۲۲۵۷ ارتقای تکنولوژی داشته که با این تعداد ۴۹۵۶ روستای بالای ۲۰ خانوار را تحت پوشش شبکه اینترنت پرسرعت خود قرار داده است.
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.